Buscar este blog

viernes, 20 de octubre de 2023

"ZAINDU" ERAKUSKETA

 2023/10/16.

18:00

 Kultur etxeko erakusketa gelan.



ERAKUSKETA.

Iosu Garai Ibaberen argazki erakusketa

Argazkilaria: Iosu Garai Ibabe

Argazkigintza zalea txikitatik, 90eko hamarkadaz geroztik serioago hartzen dut zaletasun zoragarri hau eta gehiago sakontzen hasten naiz. Pixkanaka teknika batzuk ikasten joaten naiz, hasiera analogikoan, etxeko laborategia zuri-beltzean (etxeko komuna) eta urte batzuen buruan digitalera jauzi egiten dut. Naturaren eta mendiko kirolen maitalea, nire lehen argazkiak gai horietara mugatzen ziren, baina pixkanaka nire gaia zabaltzen joan naiz eta, gaur egun, naturaz gain, erretratua eta bidai argazkia ere atsegin ditut.

Erakusketa egunak urriaren 16tik 29ra
Ordutegia: 18:00-20:00

No hay comentarios:

Publicar un comentario